L’última droga

By: Agnès Llorens

març 27 2013

Categoria: General

2 comentaris

Aperture:f/4
Focal Length:5mm
ISO:160
Shutter:1/500 sec
Camera:Canon PowerShot SX230 HS


O un sentit aplaudiment a les flors de cactus que desafien la pena de mort establerta al meu balcó

Els llibres, al seu lloc. Les culleres, els cables i carregadors, els exèrcits de bolígrafs desmantellats, les arracades i la resta d’objectes del dia a dia, també. Poc a poc, em torno una addicta, en una yonqui que ordena cada pam de l’espai privat en una quadrícula mental irrompible i crea un ecosistema de compartiments estancs que creixen i adquireixen complexitat a mesura que els anys em tatua noves arrugues. L’ordre, l’última de les drogues, la que erigeix petites dictadures silencioses darrera l’estora de l’entrada.  I creix la mania maleducada de condemnar cada cosa en un espai concret, l’addicció no confessada que es consuma en solitari. A estones gairebé desitjo que vingui una ventada, una tempesta que faci ballar les cortines o qualsevol inclemència que profani l’espai sagrat i aixequi la presó dels objectes, resignats a veure la realitat sempre des del mateix angle.

O que algú em presenti aquesta senyora que s’assembla tant a mi, carregada de manies que ningú entèn, que es manifesta dins de les parets de casa.

Anuncis

2 comments on “L’última droga”

  1. M’encanta l’article. L’entenc per que jo em considero un gran ordenat del desordre de la taula del meu despatx i del meu entorn. Fins i tot crec que també ordeno els sentiments i les neures.

    • Massa i tot, no? Cada dia que passa em torno més maniàtica per les petites coses i darrerament m’ha donat per pensar que precisament aquest ordre autoimposat. Deu ser l’edat, esperem que no se surti dels límits acceptables, oi? Merci pel comentari 🙂


Deixa un comentari

