L’època de l’antimatèria

By: Agnès Llorens

juny 06 2012

Categoria: General

Deixa un comentari

Aperture:f/3.5
Focal Length:6.3mm
ISO:100
Shutter:1/1 sec
Camera:DSC-H10

Guardava tantes penyores de partides perdudes que vaig haver de llogar un calaix extra entre les costelles, un espai que xuclava qualsevol rastre de sentit comú com un forat negre. Durant l’època de l’antimatèria em vaig consolar empassant nit, bevent-me estrelles. Vaig gastar importants reserves de cordes vocals cridant com una idiota noms que no existien. Ara, des de la meva taula i sota la llum de tres ulls de bou que actuen de notaris, em crec en condicions de testificar l’aprimament de la paret del pou i el retorn de la caixa toràcica al seu lloc habitual. Han valgut la pena totes les estones de teràpia prehistòrica a base de buidar gots i omplir converses. Aquí estem, a punt per tallar la baralla cada dia. M’ho dic a poc a poc, cada cop més alt, i em sorprenc de com em surt la veu, alta i clara.

A qui li interessi  llogo llàgrimes plorades, llàgrimes passades.  Per si fa falta un drama a domicili.

Anuncis

Deixa un comentari

