1830

By: Agnès Llorens

set. 28 2010

Categoria: General

Deixa un comentari

Aperture:f/4.4
Focal Length:63mm
ISO:125
Shutter:1/640 sec
Camera:DSC-H10

Aquesta nit ha estat un núvol de llençols, una tempesta de llevat. He somiat que dins del congelador hi guardava empresonada una barra de pa -miraulosament tallat- de l’any 1830. Ni cap més ni cap menys. M’he llevat adormida, amb la pressa dels qui noten l’arribada d’aquella tibantor dels primers freds, i no he deixat de pensar la imatge del pa glaçat. 1830. Ni més, ni menys. M’han passat moltes coses des de les vuit del matí, que es resumeixen en un insuportable batibull d’anar aquí i allà, de parlar per telèfon, menjar entrepans horribles i barallar-me amb la màniga de la jaqueta que s’ha quedat petita, farta de seguir-me. Però ara, estirada al llit, no em puc treure la data de sobre. 1830. Si hi ha algun metro amb parada final al passat, que em deixi en aquesta parada. Sabré on m’he de parar per l’olor assedengant del pa tou. Just allà. Gairebé aquí.

Anuncis

Deixa un comentari

