Migdiada de tinta

By: Agnès Llorens

juny 18 2010

Categoria: Seixantades

Deixa un comentari

Aperture:f/3.5
Focal Length:6.3mm
ISO:400
Shutter:1/59 sec
Camera:DSC-H10

Divendres tarda és un preludi de gairebé tot, un silenci que assassina obligacions i responsabilitats. A dins del forat fosc de l’oficina, jugo amb les ombres xineses que es projecten a les parets de la caverna i gairebé us puc cantar l’alegria que llegeixo en els que campen pel carrer. Em tornaria una bombolla petita de pols i em penjaria al lòbul dret de cadascun d’ells per saber què pensen. Regalo dues pomes Golden a qui em cedeixi part de la seva personalitat per emprovar-me-la un divendres tarda amb gust de cendra. Si el que m’expliquen els desconeguts m’interessa, els respondré que sóc conscient que sóc la única persona que conec que mai he estat a Ikea. Ningú m’ho haurà preguntat, ho repetiré mentre la impressora vomita amb un badall elèctric els darrers documents de la tarda.

Anuncis

Deixa un comentari

