Pista de ball

By: Agnès Llorens

maig 01 2010

Categoria: Seixantades

Deixa un comentari

Aperture:f/3.5
Focal Length:6.3mm
ISO:200
Shutter:1/1 sec
Camera:DSC-H10

Sota la pluja de primavera, els vianants són minúsculs patinadors de gel que suren damunt la perfecció del formigó mullat. Terra a través, els neixen unes noves cames projectades a l’infinit i formen una projecció espectral que es perd a la plaça. No puc deixar de mirar-los, com els els intermitents del cotxe que papallonegen sobre l’asfalt. Tots ballen a la pista de ball del capvespre, tots són un petit quadre de detalls en els que nedo. Em deixo endur pel misteri que amaguen els fulls que alimenten la gruixuda carpeta que s’endú algú, cantonada enllà. Com les botes vermelles, signades per una noia jove i alimentades per les llums de neó, que em van hipnotitzar setmanes abans com ara ho fan els tolls de darrera hora. Em vaig fixar en cada plec del taló ample, de la pell gastada de les vores. Acaparar tota la vista en calçat aliè em va impedir anotar mentalment els moviments de la parella que es fonia l’un en l’altra a la meva cantonada oposada. Ell tenia subjecte un fi ble de cabell de la noia i l’olorava suaument. Quin secret preciós compartien?

Quan vam pagar la consumició i vaig marxar no podia deixar de pensar en el color vermell, en el secret fi que m’uneix -cada cop més- amb els desconeguts i en els genolls devorats per la pluja de la tarda.

Anuncis

Deixa un comentari

