El fil d’Ariadna

By: Agnès Llorens

març 16 2010

Categoria: Seixantades

Deixa un comentari

Aperture:f/4
Focal Length:14.3mm
ISO:125
Shutter:1/400 sec
Camera:DSC-H10

Pedretes. Molles de pa. A la primera cantonada m’he trobat una jo que menjava amanida de pasta vestida amb una samarreta de Jackie Chan i una bossa blava Roy Lichtenstein. Què se n’ha fet de les coses que no ens posem? Qui guarda tot el que abans era preciós i ara s’ha tornat una parada més de l’autobús? Ara aquests records vesteixen de gris aburriment, pols de vell i segueixo el camí que han fet totes aquests objectes -transplants de personalitat, carn d’adob de records- per tirar més i més parades enrere. Hi ha un Teseu descafeïnat en alguns passadissos. D’altres estan buits i en molts hi ha sol i confetti. A mig camí m’adorm la gana, em sorpren la fam de dormir. Quin sentit té caminar tan endins quan encara queden tants móns per descobrir? Quants laberints més es formaran si penso massa? El Minotaure va agafar un vol barat a Grècia i ja no té intenció de tornar i em limito a recollir el rastre que he deixat. Abandono la Oyster Card al mig de l’andana, que la reculli algú altre, perquè jo faig tard a comprar altres guies de viatge. Quan torno al punt de partida, a la línia de sortida, les butxaques estan ben plenes de les meves senyals. Pedretes. Molles de pa.

Anuncis

Deixa un comentari

