Ferida superficial

Estirada al sofà, el món semblava un núvol quan el gat va dibuixar un tros del coll. Mal. No vaig obrir els ulls. Vaig apartar l’animaló i vaig seguir a les fosques, imaginant la ratlla que m’havia quedat marcada, el solc perfecte tenyit de vermell, les seves dimensions i profunditat.

La imatge que tenia de la petita ferida era tan clara que quan la vaig veure al mirall em vaig quedar sorpresa de la seva poca importància. Si no hagués notat el mal gairebé hagués pogut ser un somni.

Anuncis

2 thoughts on “Ferida superficial

  1. Quin canvi d’estètica! M’encanta! Jo també ho tinc al cap. Tinc curiositat Perquè aquests canvis els has modificat sobre els paràmetres que et permèt wordpress? o remenant la mateixa plantilla de programació o n’has pujat una altre de nova?

    Ens hem de renovar. Felicitats!

    1. Bones! Jo també estic força satisfeta amb el resultat. La veritat és que em van ajudar a fer el canvi i el mèrit de la transformació no és només meu, peròdiria que vam fer el canvi sense necessitat de servidors externs. Vaja, que és una de les opcions que permet wordpress, ara nou pis de lloguer. Ens anem llegint Àlex!

Deixa un comentari

