Nothing to add

By: Agnès Llorens

gen. 16 2008

Categoria: Seixantades

Deixa un comentari

Mai pots perdre a la teva família (El Padrino Dixit)
A vegades pots desitjar que el que es perdi, siguis tu (Això és meu)

Si no em penjo, no sé on sóc.
La redacció del diari ja és més casa meva que la de veritat, aquella que té calefacció i gatets que estoven la funda nòrdica.

No puc escriure quan tinc poques idees. Poso coses estranyes que fereixen als que em coneixen i deprimeixen als altres.
A mi, normalment em deixen freda,
Només és un joc.
Com massa coses.

Anuncis

Deixa un comentari

