El treball us fara lliures

By: Agnès Llorens

oct. 21 2007

Categoria: Seixantades

Deixa un comentari

Descans al replà de l’oficina, asseguda al terra d’esquena a la porta de l’entrada tinc la meva cita habitual amb la nicotina. Tic-tac-cataclic… el soroll mecànic dels dits prement el teclat m’avisa que es hora d’apagar el cigarret, o de deixar de fumar per sempre, o de reprimir aquests descansos inútils o de quedar-me a casa a mandrejar al sofà fins a nou avís. Clic-clic… els companys de feina sempre semblen treballar més i fer menys descansos. Tots som mestres de l’art de la exageració de les pròpies responsabilitats.
Jo, entre pàgina i pàgina, m’entretinc veient com volen les tovalloles vermelles del veí del costat, el dibuix de les antenes de televisió damunt del cel i el Sant Crist mig desmuntat que corona la nevera de la velleta de baix.

Anuncis

Deixa un comentari

